Dstk

Text Back Links Exchanges

Orhan Ölmez Popüler Şarkilarini Dinle Adımı Söylemeni Özledim

19 Mayıs 2012 Cumartesi

1 Mayıs 1978 Manavgat/Antalya
Orhan Ölmez D. 1 Mayıs 1978 , Manavgat/Antalya Türk Halk Müziği ve Arabesk-Pop Müzik şarkıcısı , besteci ve söz yazarıdır.
Biyografi
1986-87 yıllarında bağlamayla tanışıp müzik hayatına başlamıştır.Sanatçı Ege Üniversitesi Devlet Türk Müziği Konservatuarını okumuştur.İzmir Radyosu Türk Halk Müziği'nde 1 yıl bağlama sanatçısı olarak bulunmuştur.İlk albümü olan "Su Misali" isimli albümüyle 9 Aralık 2003 tarihinde büyük bir çıkışla müzik hayatında iyi bir gelişme yapmıştır.

Orhan Ölmez  Adı Söylemeyi Özledim

Bilemezsin neler gördüm ne düğümler çözdüm
Çok yol aldım senden sonra, neler aştı gönlüm
x 2

[Nakarat] x 2
Her şeye çözüm bulsanda, kalbim hala senin sanki
Aşkın bende çıkmaz sokak, çözülmeyen düğüm gibi

Sesini duymayı özledim, elini tutmayı özledim
Yüzünü görmesem bile adımi söylemeni özledim
x 2

Bilemezsin neler gördüm ne dağları deldim
Çok zor oldu senden sonra, neler aştı kalbim
x 2

[Nakarat] x 2

Sesini duymayı özledim, elini tutmayı özledim
Yüzünü görmesem bile adımı söylemeni özledim
x 4

0 yorum:

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...