Dstk

Text Back Links Exchanges

İbrahim Tatlises 2012 popüler Damar Şarkilari Dinle

28 Mayıs 2012 Pazartesi

    İbrahim Tatlıses, eski kırkbeşliklerde kalan ünlü parçalarını, biraz da temizleyerek 1995 yılında "Klasikleri" adını taşıyan albümde bir araya getirdi. 1996 tarihli "Ben De İsterem" adını taşıyan albüm geleneği bozmayarak yine satış rekoru kırdı. Özellikle albümdeki "Fırat" türküsü uzun süre akıllarda kaldı. Hatta bu isimle bir dizi bile çekildi.

Tatlıses ertesi yıl Kayahan'ın "Odalarda Işıksızım", Sezen Aksu'nun "Erkekler" gibi şarkılarını yorumladığı "At Gitsin" albümünü piyasaya sürdü.

 ibrahim tatlıses  dinle ,ibrahim tatlıses  sarkıları dinle,  yıkılmısım ben dinle,pembe tenlim dinle,

İbrahim tatlıses Yikilimisim ben  Şarkı Sözleri

Sanki terk edilmis bir viraneyim
Her yanim dagilmis yikilmisim ben
Üstüne basilan taslar misali
Paramparça olmus dagilmsim ben

Çaresiz kalmisim gözlerim saskin
çile rüzgarinda savrulmusum ben
Terler derya olsa bende bir sandal
Devrilip batmisim bogulmusum ben

Tutunacak hiçbir dalim kalmadi
Bir agaç misali kurumusum ben
Sanki bir köleyim sanki bir esir
Yerlerden yerlere atilmisim ben

Çaresiz kalmisim gözlerim saskin
Çile rüzgarinda savrulmusum ben
Terler derya olsa bende bir sandal
Devrilip batmisim bogulmusum ben

İbrahim Tatlıses  Şarkılarını dinlemek için  lütfen  5  10  saniye  beklemenizi rica  ederiz...

0 yorum:

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...