Dstk

Text Back Links Exchanges

Hakan Altun Nefesimsin dinle

19 Mayıs 2012 Cumartesi

     Sevgili  müzik Dinleyen seven Dostlarım Allah  Kimseye  Aşk  Acısı  Vermesin ama  kısacası  acı  çekdirmeyen  aşk  akş  degildir   buda bir  gerçek   acısıyla  tatlısıyla  bir  sevgi  ne dersen ne yaparsan yap  sevgi aşk  acısız  kalp  arısız  olmaz  sevenlerede  burdan sevdiklerine  sıkı sıkı sarılmalarını öneririm  kimisi  bulur  kıymetini anlayamaz  kimide  aşk  bitdikden sonra  keşke  eskisi  gibi olsa  der  ama  çok geçdir  neyse  lafı  dolastırmadan  burdan sunu söyleyim sevgi  kutasaldır  tarifi  olmayan birseydir  ve  sadece  yaşanmalıdır....


Hakan Altun Nefesimsin şarkı Sözleri

Her acıya göğüs gerdim
Aşk acısı ne illetmiş
Sevdiğime gönül verdim
Nefes alırken ölmek imiş

Vaylar bana vahlar bana
Yari görmek haram bana
Yollar bana dağlar bana
İlaç olur bu yaraya

Ben senin ne yarin nede canın
Ben senin ne sevdiğin ne baharın
Ben senin belki umrunda değilim
Ama sen benim sen benim,nefesimsin

Gönül bahçem sevgi dolu
Aşk olmazsa yolun sonu
Aşk bahçemde açan güller
Yokluğunda bir bir soldu

Vaylar bana vahlar bana
Yari sevmek haram bana
Yollar bana dağlar bana
İlaç olur bu yaraya

0 yorum:

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...