Dstk

Text Back Links Exchanges

2012 Yildiz Tilbe Popüler Şarkilarini Dinle

15 Mayıs 2012 Salı

      Yıldız  Tilbe  Yaşadığı her kötü olaydan bir ders çıkarttığını ve müzikle ilgili olan herşeyin kendisine büyük mutluluk verdiğini söyleyen Yıldız, hedefinin ileride de işini iyi yapan bir sanatçı olmak olduğunu ve ömrünün yettiği yere kadar da müzik yapacağını belirtiyor. Tarkan ve Deniz Seki gibi pek çok ünlü şarkıcıya şarkı sözleri veren Yıldız, müzik piyasasının üst sıralarında olmasına rağmen, bir şekilde "farklı" durmayı başararak kendine özgü bir yer ve denge tutturmuş durumda. Toplumun değişik kesimleri tarafından bu kadar çok seviliyor olmasını belki de bu durumuna yormak gerekiyor.
Kendi deyimiyle, "kara kuru, 45 kiloluk birisi" olan Yıldız'ın sözlerinde ki derin anlamları yakalamak ve notalarında, ondaki insancıllığı duymak, o içten gülüşündeki gerçekliği görmek, okadar da zor değil. Yıldız Tilbe, doğal insancıl ve yaptıklarından gerektiği zaman pişmanlık duyabilen biri. "Delikanlım" albümünden sonra yayınladığı "Dillere Destan" (1995) albümü de iyi eleştiriler aldı ve çok satan bir albüm oldu. Yıldız Tilbe ilerleyen yıllarda sırasıyla "Aşkperest" (1996), "Salla Gitsin Dertleri" (1998), "Gülüm" (2001), "Haberi Olsun" (2002), "Yürü Anca Gidersin" (2003) "Yıldız'dan Türküler" (2004) ve yine 2004 yılında "Sevdiğime Hiç Pişman Olmadım" isimli albümleri çıkardı.


  • Sevemeyecegim Şarki sözleri

  • Ortak derdim bitmedi çilem hala dolmadı 
  • Nerde hata yaptım ben anlayamadım 
  • Yalan yanlışı geçti herkesten yedim darbeyi 
  • Aşk beni azat etmedi kurtulamadım 
  • Hep kanan ben oldum hiç kandıramadım 
  • Düşenin dostu yokmuş bende anladım 

  • Sevgilim yeminliyim sana ben tövbeliyim 
  • Deli gibi istesen de sevmeyeceğim 
  • Aşkına inanmıştım sana çok bağlanmıştım 
  • Ağzınla kuş tutsan da gelmeyeceğim 

  • Sende bir gün seversin sözün geçmez kendine 
  • Dolduramazsın boşluğu büyür teninde 
  • Beklersin bin bir ümitle gururunu dinlemezsin 
  • Kendini harap edersin aşk diye diye 
  • El oğludur kandırır yaşlı gözlerle 
  • Göz yaşlarını silmez sel olsa bile...
Popüler Yıldız Tilbe  Şarkılarını Dinlemek  İçin Lütfen 5  10  Saniye  beklemenizi rica  ederiz..

0 yorum:

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...