Dstk

Text Back Links Exchanges

Zerrin Özer Popüler Şarkılarini Dinle

12 Mayıs 2012 Cumartesi


      Zerri Özer  Artik  Gülüyor   Sebebine gelinde verdiği 27 kilodan sonra hem bambaşka görünüyor hem de sağlıklı bir şekilde zayıflamamnın mutluluğunu yaşıyor..İşte Zerrin Özer’in harika görüntüsünün sırrı
“Bir sene boyunca her gün spor yaptım. Fitness aletleriyle çalıştım, koşu bandında mutlaka bir saat geçirdim. Hamur işlerine veda ettim, onun boşluğunu kayısı ve cevizle doldurdum. Üç saatte bir sebze ağırlıklı beslendim.”dedi..

Ayrıca bir dizi estetik operasyondan geçen Zerrin Özer, gıdısını aldırdığını ve şimdiki hedefinin göğüs ve karın operasyonu olduğunu söyledi, eh artık onlara da başarılı bir operasyon geçekleşirse, bambaşka bir güzellik ortaya çıkacaktır.


  • Formula 7 kullandı.
  • Bedenini tanıdı, ona göre beslenmeye başladı.
  • Tarçın, zencefil, zerdeçal ve keten tohumu tüketti.
  • Hamur işlerini çok az yedi.
  • Günde 2 litre sıcak su, en az 4 bardak yeşil çay içti.
  • Zayıflamaya yardımcı bitki çayından her gün 3 bardak tüketti.
  • Her gün 1-1.5 saat spor yaptı.
  • Tok karnına tatlı yemedi


Sevgili müzik severlerimiz şarkıların açılması için lütfen 5 10 saniye beklemeniz rica olunur..

0 yorum:

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...