Dstk

Text Back Links Exchanges

Mustafa Ceceli 2012 Popüler Şarkilarini dinle

16 Mayıs 2012 Çarşamba

  •       Mustafa Ceceli birçok ünlü sanatçının Şarkılarının düzenlemesini yaptığıı sanatçıdır. Müzik dünyasının sürekli peşinde olduğu Mustafa Ceceli'nin yaptığıı Şarkılar hit oluyor. Bir süredir Sezen Aksu"nun konserlerinde sanatçıya klavyesiyle eşlik etmeye bağlayan Mustafa Ceceli"yi, Aksu seyirciye takdim ederken ona takılmadan da edemiyor: “Sarıya boyalı saçlarına, aykırı görüntüsüne bakmayın; o bir hacı. Kaç defa hacca gitti geldi, galiba çok günah iİlediği için kendisini affettirmek istiyor.” Sadece Sezen Aksu değil, müzik dünyasında hemen herkes Ceceli"ye "Hacı" diye hitap ediyor. Kartonet kapaklarında adı değil, Sezen Aksu"nun taktığı isim olan "Hacı" yazıyor. Ceceli ise böyle anılmaktan hiç rahatsız değil: “Sezen Hanım"ın beni "Hacı" şeklinde takdim etmesinden hiç rahatsız olmadım; ama ilk bağlarda biraz utanıyorum. O konu çok hassas bir konu. Bu iİlerin övünmesi olmaz, ama çok keyifli bir Şey oldu. İzleyiciyle kayna?tık. Sezen Hanım, keyifli biri, bu konuda bana espriyle takılıyor.....


Şarkıların Açılması  İçin Lütfen 5  10  saniye  beklemenizi rica  ederiz...

0 yorum:

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...